Wirtualne Połczyno - Forum

Hyde Park - VIRTUALL - internet

leo20 - 2010-05-18, 10:10
Temat postu: VIRTUALL - internet
Witam, czy kojarzy ktoś ta firmę, mam od nich internet i chciałbym poznać opinie innych klientów tej firmy,, za swoje usługi żądają kosmicznych cen, dzisiaj wysłałem im maila bo przysłali rachunek za zasilacz i jestem im winny za niego 50zł :shock: , taki zasilacz na allego kosztuje ok. 20zł, strasznie żałuję że podpisałem z nimi umowę na 3 nieszczęsne lata :-( , już mam ich po dziurki w nosie. Więc jest ktoś taki kto korzysta z ich usług?
molly - 2010-05-18, 11:15

ja na szczęscie nie..to moze zrezygnuj jak tak zdzieraja..
leo20 - 2010-05-18, 11:30

no właśnie nie mogę bo mam jeszcze ponad rok z nimi ważna umowę, a jak zerwę to będę bulił im grube pieniądze ok. 800zł albo i więcej
adi - 2010-05-18, 16:41

Ale skąd ten zasilacz się wziął?? Uszkodzony był czy co??
leo20 - 2010-05-18, 18:23

zasilacz nie był uszkodzony, końcówka zasilacza była oklejona taśmą, bo jak się ją zgięło w którąś ze stron to nie dawał prądu, myślałem że jest kabelek przerwany czy cuś, więc zdjąłem ostrożnie tą gumę chroniącą kabelki i chciałem zobaczyć czy jakiś nie jest przypadkiem przerwany , no i nie był, więc go okleiłem taśma izolacyjną żeby był trochę sztywniejszy, a zasilacz jest od internetu ,
adi - 2010-05-18, 19:01

A ile kasują i za jakie łącze??
leo20 - 2010-05-18, 22:00

48.80 za 1mb/s i maja ofertę 2mb/s za prawie 80zł, ja mam od nich 1mb/s
adi - 2010-05-18, 22:55

I poza tym zasilaczem wszystko gra?? Śmiga jakoś??
leo20 - 2010-05-19, 09:10

coś ty, są dni że albo w ogóle neta nie ma, albo pingi ponad 200 i więcej, net muli niemiłosiernie, strony się po 5-10 minut wtedy lądują albo wcale, a jak do nich zadzwonię i powiem że mi net muli, to mówią że wina jest u mnie bo u nich wszystko działa, żebym miał robotę to bym zerwał z nimi umowę a tak muszę się na kuroniówke zarejestrować, i wczoraj do tego virtualla wysłałem maila i wygarnąłem im wszystko co mi ślina na język przyniosła, tj. że nic nie robią a od swoich klientów gruba kasę zgarniają za swoje usługi, że nie potrafią porządnie neta podłączyć bo u mnie już z 5-6 serwisantów było w sprawie neta i takie tam
adi - 2010-05-19, 15:50

No i właśnie tak to jest z traktowaniem klienta. Umowa podpisana na długi okres i regulamin zrobiony tak, aby to klient wyszedł na tym jak najgorzej. Reszta ich nie obchodzi.

Rozumiem, że ten net jest radiowy?

leo20 - 2010-05-19, 16:30

tak radiowy, prawie wszyscy w celbówku mają od nich internet, i niektórzy też narzekają na nich
adi - 2010-05-19, 18:07

no to zebrać się w więcej osób i aferę rozkręcić
leo20 - 2010-05-19, 18:31

u nas nie da rady, kto by chciał z nimi wejść w konflikt poza mną? chyba nikt , inni będą mówić że im to nie przeszkadza i takie tam, ostatnio sąsiadowi który tez miał z vitualla internet ale mu się umowa skończyła i teraz ma z żelistrzewa internet 1mb/s za 30zł bez umowy, może zrezygnować w każdej chwili
Jocker_89 - 2010-05-19, 18:50

Ja mam neta z Pucka(Zawadziński) nie narzekam. Płacę 75zł mam 2mb od 12:00 do 24:00 a od 24:00 do 12:00 mam 4mb
adi - 2010-05-19, 23:40

I to wszystko jest radiowe? Chyba w sumie nie ma innej opcji w Połczynie?
A jak to chodzi? Czy stabilnie?

leo20 - 2010-05-20, 00:05

w radiówce jak jest dobra pogoda to net ładnie chodzi ale jak pada deszcz, śnieg lub wieje mocny wiatr to już zaczyna lekko mulić
adi - 2010-05-20, 09:48

No kiedyś miałem internet który bazował na radiówce. Do jednego domku szedł sygnał radiowo, a później już dalej kablami. Też były jaja co chwilę.
vietcom - 2010-05-20, 21:55

Dziwne. Ja mam radiówkę też od Zawadzińskiego (tą samą opcję co Jocker) i u mnie niezależnie od pogody śmiga równo. Pogoda nie powinna mieć żadnego wpływu na sygnał. Zagrożeniem dla sygnału są tylko: ukształtowanie terenu, drzewa i duże, metalowe konstrukcje.
molly - 2010-05-29, 14:13

ja mam tez radiówkę z Pucka,ale nie od Z..bo tez był czas ze sobie w kulki lecieli to zrezygnowaliśmy
leo20 - 2010-05-29, 15:13

molly, od Jelonka może? Czy InterCar?
Jocker_89 - 2010-05-29, 18:40

molly napisał/a:
ja mam tez radiówkę z Pucka,ale nie od Z..bo tez był czas ze sobie w kulki lecieli to zrezygnowaliśmy


Początki radiówki od "Z" były kiepskie wieczne przerwy itp. Teraz śmiga jak tra la la

molly - 2010-05-29, 22:09

leo tak od Jelonka..

u nas zdarzyło sie ze prawie miesiac nie było neta,albo chodził jak niewiem.
A akuratnie kończył sie semestr i same prace do pisania.

leo20 - 2010-05-29, 22:18

molly, też miałem od Jelonka neta, boże co za ścierwo, pingi ponad 800, strony się 10-15 minut ładowały albo wcale no i też zrezygnowałem, ale temu gostkowi nic nie mówiłem że rezygnuję po prostu nie płaciłem mu za neta i zamówiłem sobie niestety od Virtualla
Jocker_89 - 2010-06-19, 16:17

Niech siać reklamy ale wejdźcie sobie na tą stronę :)
http://www.interno.net.pl/


Że mam umowę na czas nieokreślony to w następnym tyg podpisuje umowę na 2 lata.


Opłaca się coooo ;>?

leo20 - 2010-06-19, 16:28

Jocker_89, ja bym na twoim miejscu wziął najpierw na rok, po tym czasie możesz zdecydować czy wziąć inny pakiet czy zrezygnować
Jocker_89 - 2010-06-20, 15:01

Powiem Ci tak. Jestem u nich już kilka lat i prawdopodobnie będę jeszcze przez długi czas.
Kontakt z tym operatorem jest bardzo dobry no i najważniejsze, firma ta jest z Pucka więc w razie jakiś awarii od razu zostaną naprawione.

W tej chwili mam na umowę na czas nieokreślony i płacę za 2Mb 75zł a jak podpisze na dwa lata to dostanę 2 razy więcej a do tego mniejsze pieniądze :)

Ryniu84 - 2011-06-07, 12:38

Leo troche jednak chyba przesadzasz.. ja korzystam z Virtuall'a od trzech lat i poza drobnymi usterkami (ktorych mam nieporownywalnie mniej niz mialem jak bylem w innej radiowce) naprawde nie moge narzekac.. FAKT tez kiedys zaplacilem za zasilacz bo mi sie spalil jak byly burze i spalil mi sie wtedy tez router, ale zaplacilem 30 zl bo odebralem go u nich w siedzibie. Też mi proponowali 50zl z dowozem ale na miejscu 30. powiem ci ze nie mam z nimi zadnych ukladow ale nie lubie jak ktos tak psioczy na innych oczyszczajac sie z winy.. z jakiegos przeciez powodu ten zasilacz ci sie uszkodzil ? jesli byl sprawny to po co musieli go wymianiac ? jak mowisz ze dzialal to chyba net tez ci dzialal ? powiem ci ze tez kiedys pracowalem w firmie telekomunikacyjnej i wiem co to ludzie nie wymyslaja zeby tylko firmie "przybic wine", a ja sie potem gesto tlumaczylem przed szefem, bo np. pani sobie wylaczyla zasilacz b o musiala podlaczyc odkurzacz i zapomniala podlaczyc zasilacz spowrotem i dzwonila z pretensjami i ja przyjezdzam , babka na mnie z ryjem ze co to my jestesmy za firma ze musiala dwa dni czekac i sie okazalo ze miala ylaczaopny zasilacz mimo ze na infolini ktos ja o to pytal i tweirdzila ze ma wszystko podlaczone bo nikt nic nie ruszal... ludzie sa dziwni, a polacy to juz sa meganarzekaczami...
leo20 - 2011-06-07, 13:13

Ryniu84, nie przesadzam tylko stwierdzam fakty, od jakiegoś czasu awarie zdarzają się rzadziej, mam większy upload, download ten sam. Co do zasilacza to raz działał raz nie, bo wtyczka była uszkodzona to okleiłem ja taśma izolacyjna żeby się nie wyginała na lewo i prawo jak odłączałem zasilacz, dodatkowo ceny maja wzięte chyba z kosmosu bo za 4mb/s chcą 120zł gdzie w interkarze za 59zł mam 8mb/s. Mój brat ma internet z Marbisa i mówi że dobrze chodzi , w dodatku ma bez umowy i internet przez wifi a że ma laptopa to może iść sobie na podwórko i ma internet, a ja co? Nie mogę się nigdzie ruszyć bo neta mam przez kabel, nawet jak miałem neta od Jelonka to miałem router i mogłem kabel odłączyć i mieć neta przez wifi. Na szczęście za 2 miesiące mi się umowa kończy, przedłużać jej na pewno nie będę, bo to się w ogóle nie opłaci mi, tak że później biorę neta od Zawadzińskiego albo z firmy Multi-ip.
adi - 2011-06-07, 15:28

No ja już niedługo będę musiał się zdecydować na jakiś internet, więc proszę o opinie.
Ryniu84 - 2011-06-07, 15:49

Leo, Ja się Ciebie nie chce czepiac, ale bez kitu nie rozumiem w czym jest problem z netem wifi w Virtuallu ! ja mam u nich neta tyle czasu i cały ten czas mam wi-fi ! zamówiłem sobie router od razu przy instalacji. Przyjechali, podłączyli neta, podłączyli router, skonfigurowali, i skonfigurowali mi jeszcze od razu kompy bo mnie nie było w domu do końca instalacji (musiałem wyjść) podpisali umowę i od tamtego czasu jestem zadowolony jak cholera... a o interkarze mi nawet nie wspominaj... miałem... dziekuję... do tego te ich osiem mega :) poczytaj dokładnie opis tego pakietu to o ile się znasz zrozumiesz...

z innej beczki... zadzwoniłem sobie przed chwilą do Virtualla i powiedziałem że mi się niedługo będzie kończyć umowa i co proponują... i znów się okazało że to co mówisz o ich ofercie nie jest do końca tak ... Dla stałych klientów (czyli dla mnie lub dla ciebie) przy podpisaniu kolejnej umowy terminowej dostane cztery mega za 69 zł i wiesz co ? mi to wystarczy... przynajmniej będę miał te cztery mega a nie tak jak w interkarze "do 8 mega" czyli 512kb też jest do i mogę im skoczyć... zresztą już to z nimi przerabiałem kiedyś tylko w innych wartościach...

zadzwoń zapytaj co i jak to będziesz wiedział na czym stoisz... tyle z mojej strony zanim mi ktoś zarzuci że mam jakieś profity za reklamowanie Virtualla !

Ryniu84 - 2011-06-07, 15:57

i jeszcze jedno bo zapomniałem... pamiętaj że zmiana sieci oznacza, że musisz drugi raz zapłacić za instalacje neta...a w multi-ip to wygląda lipnie.
leo20 - 2011-06-07, 16:22

Kumpel ma akurat te 8 mb/s w interkarze, z początku owszem były jakieś problemy że za słaby download itp. ale zadzwonił, zagroził zerwaniem umowy i teraz o każdej porze dnia i nocy ma 8mb/s. W dodatku virtuall ma takich niekumatych serwisantów że można się pochlastać, mało kumaci, mówisz im jedno a oni robią co innego. Jeżeli chodzi o router to pewnie musiałeś za niego dodatkowo zapłacić, bo u nich nie ma nic za darmo. U mnie prawie całe Celbówko ma od nich neta i chyba nikt przy instalacji neta nie dostał routera. Tak więc nawet mnie nie przekonywuj że to dobra firma, że mają dobrego neta bo jak byś był na moim miejscu gdzie prawie codziennie nie ma neta przez jakiś czas tez byś się wkurzył. Mam jeszcze pytanie, czy jak nie masz neta przez parę dni z rzędu to oni ci odliczają te dni od faktury? I czy przysyłają ci do miesiąc fakturę na maila, bo przecież też dostałeś druk że wyrażasz zgodę na otrzymywanie faktur na adres emailowy bla bla bla... ?
Ryniu84 - 2011-06-07, 16:36

Tak, zapłaciłem za router. Nie ma nic za darmo. ale mam router "N" do 150Mb/s a nie to co dają inni "b" albo "g". (pewnie i tak nie wiesz o co chodzi) jak mi mówisz że nie masz ciągle neta to już w ogóle nie rozumiem ! ja mam go praktycznie bez przerwy.. (ostatnio coś tam były kłopoty to do nich dzwoniłem i mówili że modernizują sieć i że nie wszystko da się zrobić w nocy) Ty mi mówisz że ich goście serwisanci to głąby a ja ci powiem że nie wiem kto u ciebie był ale kolo co był u mnie to chyba jakiś guru, bo wiedział więcej niż byłem w stanie zrozumieć choć znam się na tym nieźle.następna sprawa to faktury. FAKT tu się zgadzam potrafią się opóźniać ale mam w banku zlecenie stałe i mam to gdzieś kiedy przychodzi faktura jak kwota jest taka sama co miesiąc to po co mam to oglądać, a jak mi się coś raz nie zgadzało to zadzwoniłem do Pani Moniki i wszystko słodkim głosem wyjaśniliśmy w trzy minuty (fajna babka :)

na koniec powiem ci że po mojemu to się na nich obraziłeś o jakiś tam zasilacz i nie załatwiasz z nimi spraw, ja jak mam jakiś kłopot to dzwonię i zaraz jest po sprawie, a ty narzekasz a pewnie nie zgłosiłeś u nich nic od czasu zasilacza :p

Zadzwoń, zapytaj co jest nie teges, bo może masz coś rozwalone w kompie np. (ja po burzy miałem spaloną kartę sieciową i też muyślałem że to coś z nimi a potem dziękowałem gościowi co od nich przyjechał jak mi powiedział że normalnie to mi powinien naliczyć za wezwanie nieuzasadnione ale że dobrze płacę i jestem w porządku to mi odpuści.

może masz coś nie tak z sygnałem albo ten zasilacz też coś ma kłopot i coś nie styka ? nie wiem ale jak ich znam to nie wierzę że gdyby wiedzieli że tak ci to chodzi to by nic z tym nie zrobili..

Ryniu84 - 2011-06-07, 16:48

aha... co do odliczeń za przerwy to tylko raz z tego skorzystałem jakieś dwa lata temu. dobrze że zadzwoniłem bo trzeba to u nich zgłosić i mi odliczyli chyba dwa złote bo nie miałem neta prawie dwa dni wtedy... ale jak se policzyłem że trzeba abonament podzielić przez trzydzieści dni i wtedy za awarie powyżej ośmiu godzin za każdy dzień zwracają to mi wyszły takie grosze że aż wstyd mi dzwonić o zwrot. Poprostu następnym razem jak dzwoniłem bo były kłopoty to mi admin w ramach rekompensaty przyspieszył na dwa tygodnie net chociarz awarii nie było wcale tylko mi muliło przez kilka dni.

Czasem tylko mnie wkurza jak nie odbierają telefonu... ale wtedy SMS do nich z adresem że awaria i dzwonią na swoj koszt także nawet lepiej :p

leo20 - 2011-06-07, 16:54

Zgadza się od wymiany zasilacza chyba nie dzwoniłem do nich, bo jak bym miał za każdym razem podczas awarii dzwonić to bym chyba zbankrutował. Nie napisałem że nie mam ciągle neta tylko że często są jakieś awarie.
Ryniu84 napisał/a:
Zadzwoń, zapytaj co jest nie teges, bo może masz coś rozwalone w kompie np. (ja po burzy miałem spaloną kartę sieciową
tak się składa że mam laptopa więc nic się spalić nie mogło bo jak jest burza to laptopa wyłączam z kontaktu i zasilacz od neta też.
Ryniu84 napisał/a:
nie wiem ale jak ich znam to nie wierzę że gdyby wiedzieli że tak ci to chodzi to by nic z tym nie zrobili..
zrobić zrobią, przyjadą, nowy kabel założą i po paru miesiącach znowu net wariuje. Ale za 2 miesiące będę wolnym człowiekiem i biorę z innej firmy.
Ryniu84 - 2011-06-07, 17:01

bierz :) co mnie to skąd masz net ? :) Powiem ci tylko że z tego co widzę to bardzo się różnimy :) ja bym nie odpuścił nawet jak mi dwa miechy do końca zostały chociarz dowiedziałbym się czego to była wina zanim zmienie sieć to bym w nowej sieci będąc wiedział na co uważać... ale widzę że jesteś uparty i wybrałeś opcję jak to mówią" na złośc mamie odmroże sobie uszy" :)

powodzenia :p

Ryniu84 - 2011-06-07, 17:10

Ps.

Do kogo masz pretensje że ci nie działa skoro nie dzwoniłeś i oni nawet o tym nie wiedzą ? :)

Trzeba zadzwonić umówić się i wymagać żeby naprawili jak to ich wina a jak Twoja to się nie wychylać to może odpuszczą i też zrobią bez kasy... jesteś uparty i wolisz zapłacić innej firmie za podłączenie niż zadzwonić do obecnej żeby ci to naprawiła za darmo :)

Dziwny jesteś człowiek :)

nara...

leo20 - 2011-06-07, 22:26

Ryniu84, nie jestem dziwny tylko im nie wierze, bo zadzwonię , może zrobią i co za parę dni znowu będzie nawalało? To że mi net nawala to oni od dawna wiedzą, wymieniali mi kabel z kilka razy i za każdym razem problem leżał w kablu zresztą nie tylko mi nawala net gdy ja nie mam neta to całe celbówko też nie ma, albo mają kijowy nadajnik albo za slaby sygnał jest czy cuś bo jak jest duży wiatr to muli czasami nie miłosiernie, zresztą po co mam im przepłacać za coś jeżeli u innego operatora mam taką samą prędkość lub wyższą za mniejszą cenę, a instalacja to akurat pikuś mogę zamówić internet i go sobie sam podłączyć a jeżeli nie to zadzwonię do kuzyna, flaszkę mu postawie i w 15 minut będę miał wszystko gotowe.
lukashori - 2011-06-07, 23:23

Ja mam z interkar'u i jakos nie narzekam, chociaż miałem kilka razy awarie routera.
Przy 1 routerze miałem neta przez 15 minut i potem reset kompa i tak na około. wiec do nich zajechałem i mi sprawdzili i wymienili na inny.
A przy 2 to z nie wiadomych przyczyn przestał działać. Wiec znowu pojechałem, ale akurat tego dnia nikogo tam nie było, żeby sprawdzic co z nim jest wiec oddali mi i umówili się ze mną na drugi dzień u mnie w domu.
Przyjechali, sprawdzili i wymienili na inny. A tak poza tym to chyba tylko raz może nie miałem neta. Mam już 4 lata i jakoś nie narzekam.

Ryniu84 - 2011-06-29, 12:05

leo... spójrz na posta powyżej.. kolega napisał, że też miał w innej sieci problemy.. problemy się zdarzają ! ale wykazał sie inicjatywą i po kłopotach które przeszedł problem został rozwiązany. Nie wierzysz Virtualowi Twoja sprawa, ale sam piszesz że "zadzwonisz, przyjadą zrobią" a potem będzie znów nawalać... skąd możesz to wiedzieć ? to takie pierdu pierdu...
vietcom - 2011-07-07, 00:24

Kurcze, rozmowa jak niegdys o sklepie. Prawda jest taka, ze praktycznie kazda siec ma swoje plusy i minusy. Zdazylem sie juz nasluchac o Interkarze, Vitruallu, Zawadzinskim, Jelonku, Neostradzie, itd... Jak to mnie kiedys uczono - zadowolony klient opowie o Tobie dwom znajomzm, niezadowolony, dziesieciu. Sorki, ze tak pisze, ale czasem, gdz wejde na Nasze forum uklad klawiatury w Operze mi sie zmienia.

PS. Ryniu, gdy chcesz cos dodac do swojego postu, uzyj opcji edytuj.

adi - 2011-07-09, 21:30

vietcom, i tu masz racje. Ile ludzi tyle zdań czy opinii na każdy temat.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group